Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Алфа Ромео 155 1.7ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с Алфа Ромео 155 1.7ТС

    Здравейте колеги!Имам проблем с моята алфа която е 155 1.7 Т.С. От известно време се появи проблем кото загрее двигатела някъде около 90 градуса почват да играят оборотите като почти гасне сама.Но когато помпя спирачката оборотите се нормализират и след известно време пак почват да играят.Струва ми се че смуче въздух от към колектора. Моля ви се ако ви се е случвало или ако се сещате от какво е помогнете!!!

  • #2
    Възможно е да е маркуча към сервото,сервото или обратния клапън преди сервото.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • #3
      Колега възможно ли е да смуче въздух от гуменита връзка между двигатела и колектора защото когато дръпна колектора назад се издърпва а мисля че това нетрябва да става
      Last edited by Марио Якубовски; d.m.y г., 14:23.

      Comment


      • #4
        възможно е да от тях
        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

        Comment


        • #5
          Защото от време на време изчезва като дам гас се получава пак

          ---------- Post added at 00:27 ---------- Previous post was at 00:26 ----------

          Ако използвам обикновена скоба става ли или трябва да е оргиналната

          Comment


          • #6
            Провери си всички скоби и гумени съединения около всмукателния колектор.Провери и вакуума на бензиновия регулатор,както и мъркуча към сервото.Маншоните на колектора имат гадния навик да се цепят отдолу.Щом почва да мени обороти след като загрее,по всяка вероятност е някоя малка цепнатина,която се отваря от топлото.И да,слагай обикновенни скоби на маншоните.
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
              Провери си всички скоби и гумени съединения около всмукателния колектор.Провери и вакуума на бензиновия регулатор,както и мъркуча към сервото.Маншоните на колектора имат гадния навик да се цепят отдолу.Щом почва да мени обороти след като загрее,по всяка вероятност е някоя малка цепнатина,която се отваря от топлото.И да,слагай обикновенни скоби на маншоните.
              Ако има цепка неиде, тя не се отваря когато загрее двигателя... Просто като е студен агрегата работи на богата смес и малкото "допълнителен" въздух не оказва такова влияние...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Колеги никаде немога да намеря гарнитура за дроселовата клапа и уплатнението на стъпковото моторче

                Comment


                • #9
                  Здравей колега, на твое място не бих търсил. Много лесно можеш да изрежеш от материал, който ти е под ръка, например някаква по-дебела хартия, или със силикон.
                  Last edited by гадмръсна; d.m.y г., 19:03.

                  Comment

                  Working...
                  X